Přihlásit se
x
x
Registrovat
x

Jezdci Aprilia otestovali novou Aprilii RS 660 na závodní trati

Jen pár dní před druhým závodem MotoGP na okruhu v Misanu si jezdci týmu Aprilia Racing vyzkoušeli na závodní trati toužebně očekávanou novinku Aprilia RS 660, sportovní motocykl střední kubatury, jehož výroba začne v říjnu. Jedinečnou příležitost vyzkoušet na závodní trati jeden z nejočekávanějších modelů letošní sezony si nenechal ujít Aleix Espargarό, Bradley Smith ani Lorenzo Savadori.

Pouhých několik kol jim stačilo k tomu, aby se shodli na jednotném názoru: RS 660 je dalším mistrovským dílem z dílny značky Aprilia, ať už jde o kvality podvozku či výkon motoru. Motocykl je schopen nabídnout stejnou porci zábavy při každodenním ježdění po silnicích jako na závodním okruhu.

Aleix Espargarό řekl: „Motocykl je extrémně stabilní a motor má skutečně silný zátah. Moc se mi líbila funkce quickshifteru.“ Bradley Smith s úsměvem prohlásil: „Po prvních dvou zatáčkách máte absolutní jistotu. Je neuvěřitelné, jak tvrdě můžete jít na plyn při výjezdu.“ Lorenzo Savadori k tomu dodal: „Nejvíc ze všeho mne překvapil jízdní komfort. Konečně jsem našel sportovní motorku, která je neuvěřitelně pohodlná.“

RS 660 je milníkem, který pro značku Aprilia otevírá novou éru a zároveň prvním modelem nové generace lehkých a výkonných motocyklů střední kubatury, vybavených elektronikou a technologiemi ze závodního oddělení Aprilia Racing. Aprilia RS 660 je odpovědí na poptávku nové generace jezdců, kteří chtějí zábavný, snadno ovladatelný a spolehlivý stroj na každodenní vyplavování adrenalinu na silnici i příležitostné svezení na okruhu. RS 660 ztělesňuje sportovní koncept postavený na nových standardech, zaměřený na výjimečný poměr hmotnosti a výkonu 169 kg/100 koní.

Nový hliníkový rám využívá motoru jako nosného prvku a je skvělým příkladem příslovečného umění značky Aprilia stavět podvozky s prvotřídní architekturou. Srdcem Aprilie RS 660 je nový motor – kompaktní a lehký řadový dvouválec s rozvodem DOHC a 4 ventily na válec, vytvořený z přední poloviny známého motoru V4 1100 cm3 beze změny koncepce i vnitřních rozměrů. Ze závodního prostředí pochází také balíček elektronické výbavy APRC, upravený pro každodenní použití i sportovní jízdu. Nejmodernější systémy pro své funkce využívají elektronický plyn Ride-by-Wire a šestiosou inerciální jednotku.

Seznam palubní elektroniky uzavírá nabídka pěti jízdních režimů, která maximalizuje jízdní zážitky v nejrůznějších podmínkách, vícemapové náklonové ABS a digitální barevný TFT displej přístrojového panelu. Aprilia RS 660 bude v nabídce také s motorem o výkonu 95 koní, který lze omezit pro potřeby začínajících jezdců.

Komentáře (0)

K článku nejsou žádné komentáře

Přidejte komentář

  1. Komentář píšete jako host. Zaregistrujte se, nebo se přihlašte k Vašemu účtu.
0 znaků
Opište text z obrázku níže

Nejnovější komentáře

Marco33 napsal komentář k Jakub Kornfeil se vrací!
Paráda, tak alespoň něco. Jen je škoda, že to asi nikde v televizi neuvidíme.. Nebo se pletu?...
Ranger61 napsal komentář k Nový provizorní kalendář MotoGP 2020
Sice dobrá zpráva, ale stejně bude Brno bez fanoušků a i bez novinářů jen u televize. Velice s podiv...
Dobrá zpráva, Jackovi fandím už moc dlouho a myslím, že si to zaslouží Snad nebude zbrklej a nebud...
Závody se nejezdí, ale smlouvy se vesele podepisují.. ...