Poslední závod na trati Mistrovického trojúhelníku u Letohradu se jel v roce 1988. Úzká silnice, krátký okruh, časy pod minutu. Přesto se tady jezdily divácky vděčné závody. A jezdecky? Stále velmi zábavné. Bohužel zub času se na kvalitě silnice značně podepsal...
Motocyklové závody se na Morašickém trojúhelníku u Litomyšle jezdily do roku 1977. Rychlý a nebezpečný úsek ve vjezdu do obce byl důvodem, proč se další ročník již nekonal. Okruh je zachován v původním stavu, kvalita asfaltu je však na některých úsecích velmi špatná..
Video z 1. ročníku motocyklových a automobilových závodů Cena Českomoravské Vysočiny konaném na velkomeziříčském závodním okruhu na trati Lavičky-Hrbov-Svařenov. Unikátní záběry pořídil a zpracoval tehdejší Filmový kroužek Jednotného klubu pracujících "Vysočina" Velké Meziříčí.
Součástí filmového týdeníku Týždeň vo filme č. 30 z roku 1952 byla i reportáž z 2. ročníku závodu Dunajský okruh mieru v Bratislavě. Týdeník byl vysílán 2.4.2012 na TA3.
Bývalý přírodní okruh naší automobilové a motocyklové Velké ceny osmdesátých let minulého století, aneb ještě jednou pěšky od startu až do cíle. Malá fotogalerie Jaromíra Čermáka.
Kolín - Sendražice 1990 - závod Mistrovství Čech ve třídách 500, 125, 250ccm a třídy klasik na okruhu v Sendražicích.
Bývalý motocyklový okruh dnes už připomíná jen cedulka na plotě se jménem Stanislava Maliny. Kromě závodů MR se zde jezdilo i předsezóní soustředění, naposledy v roce 1975. Okruh přežil výstavbu sousední dálnice i vybudování průmyslové zóny a zůstal zachován takřka ve své původní podobě..
V Klatovech se pořádaly v šedesátých a sedmdesátých letech silniční motocyklové a automobilové závody. Jezdecky nádherná trať položená v členité krajině. Esíčka, horizonty, převýšení - jen ten povrch, to jediné chybělo k dokonalosti a chybí dodnes. A ještě ty nešťastné telegrafní „áčka“..
Na trati Tachlovického trojúhelníku se kromě dvou ročníků oblastních závodů skupiny A, B odjel v roce 1989 i volný závod třídy do 500 ccm za účasti jezdců 1. a 2. výkonostní třídy. Startovalo se "Na vrškách" u autobusové zastávky..
Okruh na kterém se v osmdesátých letech jezdilo mistrovství republiky silničních motocyklů. Přejezdy přes horizonty, ale hlavně nekonečná hlavní silnice přes kopec na „plnej“- to byly jeho hlavní poznávací znaky. Začínáme a končíme v místě startu v nejvyšším bodě okruhu..