Podmol dojel v nebezpečné etapě Dakaru třicátý
Motocyklista Libor Podmol v nejtěžším dnu Dakaru předvedl skvělý výkon. V 9. etapě, jejíž měřená část činila 465 kilometrů, dojel třicátý. Opět však na trati bojoval s namoženými šlachami v rukách.
Motocyklista Libor Podmol v nejtěžším dnu Dakaru předvedl skvělý výkon. V 9. etapě, jejíž měřená část činila 465 kilometrů, dojel třicátý. Opět však na trati bojoval s namoženými šlachami v rukách.
Martin Michek se dál úspěšně pere s překážkami na Dakarské rallye! Motocyklista stáje ORION – Moto Racing Group totiž v osmé erzetě, která byla součástí maratonské etapy, opět předvedl parádní jízdu. Pondělní 17. místo mu zajistilo posun mezi prvních patnáct závodníků průběžného pořadí. A mohlo to být ještě lepší.
Takové martyrium patrně nečekal. Libor Podmol už na Dakarské rallye několikrát spadl, shořelo mu čerpadlo, urval si navigační panel a nyní musí řešit další zdravotní komplikace. Po probuzení do volného dne mistr světa ve freestyle motokrosu zjistil, že ho hodně bolí ruka.
Modrá motorka s číslem 31 byla na Dakaru opět hodně vidět. Její pán Martin Michek dojel v šesté etapě slavné rallye na 15. místě, kvůli minutové penalizaci byl v klasifikaci nakonec šestnáctý.
Masakr. Peklo. Extrém. I těmito slovy popisovali 5. etapu letošního Dakaru motocyklisté stáje ORION – Moto Racing Group Martin Michek a Milan Engel. Měřených 456 kilometrů jim dalo zabrat. „Zažili jsme kompletní Dakar. Rychlé pisty, kameny a všelijaké duny, jejichž zdolávání komplikoval déšť,“ uvedl v cíli pětadvacátý Engel.
S napětím očekávané Tuono 660 přináší legendární Aprilii Tuono V4 do střední kubatury. Následovník bezkonkurenčního Tuona V4 1100, nové Tuono 660, spojuje zvladatelný výkon s nízkou hmotností, a zpřístupňuje tak skvělé jízdní vlastnosti každému. Vylepšená architektura podvozku a balíček elektronických systémů jsou přitom převzaty přímo z modelu Tuono V4 a zároveň přinášejí něco navíc.
Motocyklista Libor Podmol dosáhl ve 4. etapě Dakaru zatím nejlepšího výsledku. Nováček na slavné rallye dojel nejdelší trasu letošního ročníku na 36. místě se ztrátou 32 minut na vítězného Španěla Barredu Borta. „Byla to hrozná palba. Písek v dunách byl dobrý, ale pak byly na trati na pistách takový nepříjemný šutry, které navíc často nebyly dobře vidět,“ prohlásil rodák z Ostravy, který je v průběžném pořadí osmačtyřicátý.
Díky své dokonalé eleganci bylo Piaggio Beverly populární od samého začátku a během let se stalo jedním z nejprodávanějších skútrů v rodné Itálii. Nyní se po kompletní modernizaci a dalším vývoji stává skutečným crossoverem, který opouští hranice své kategorie. Kombinuje všestrannost, dynamiku a stabilitu skútru na velkých kolech s vysokým výkonem a komfortem luxusního GT.
Další parádní výkon. I ve druhé etapě Rallye Dakar konkuroval motocyklista Martin Michek těm nejlepším. Jezdec týmu ORION – Moto Racing Group v ní zajel po dodatečné minutové penalizaci na 18. místě a v průběžném pořadí je šestnáctý.
Martin Michek rozjel Dakarskou rallye naprosto parádně! Jezdec týmu ORION – Moto Racing Group vybojoval desáté místo v úvodní etapě. Jeho týmový kolega Milan Engel skončil na 29. příčce. Všichni jezdci se prali hned v úvodu s velmi náročným terénem.