Přihlásit se
x
x
Registrovat
x

Nová Moto Guzzi V85 TT a Moto Guzzi V85 TT Travel

Rok 2021 je pro značku Moto Guzzi významným milníkem, protože je rokem jejích stých narozenin. Století tradice, vášně, velkých obchodních a sportovních úspěchů; sto let vynikajících motocyklů, které se celou dobu vyrábí v Mandellu del Lario, spolu s nejlepšími technologiemi a nejcennější italskou výrobou. To jsou hodnoty značky Moto Guzzi od roku 1921.

S ohledem k této silné tradici se zrodil model V85 TT, určený k dobrodružným výletům, které vždy byly součástí tradičního dědictví Moto Guzzi, připomínající silnou image pouštních závodů jako Paříž–Dakar, proslulý závod, jehož sláva sahá do počátků osmdesátých let.

  • Obě verze klasického cestovního motocyklu z Mandella doznaly velkých změn

  • Motory s vyšším točivým momentem v nízkých a středních otáčkách, pět jízdních režimů, nové ráfky kol pro bezdušové pneumatiky a nová grafická provedení

Základními stavebními prvky koncepce modelu V85 TT jsou minimalismus, jednoduchost a praktičnost. Tyto prvky jsou typické pro enduro motocykly z těch dob, kdy byly používány ke všem účelům, od každodenního dojíždění až po dobrodružné cestování. Moto Guzzi Model V85 TT dosáhl ambiciozního cíle spojit styl, postavený na navrácení těchto hodnot, s výbavou moderního cestovního endura. Díky tomu si vysloužil titul prvního a jediného klasického endura na trhu.

Po úspěchu, kterého se modelu V85 TT dostalo od odborné i laické veřejnosti při jeho premiéře, Moto Guzzi představuje modernizovanou verzi svého bestseleru pro rok 2021, vylepšenou na základě požadavků fanoušků. Vylepšení se týkají v první řadě motoru. Konstrukční uspořádání zůstává stále stejně exkluzivní, jako u všech v současnosti vyráběných motocyklů Moto Guzzi: 90° podélně uložený, vzduchem chlazený V-twin s rozvodem pomocí táhel a zdvihátek a dvěma ventily na válec (sací ventily z titanu), pýcha a tradice Mandellského orla. Pohonná jednotka má nyní vyšší točivý moment v nízkých a středních otáčkách díky optimalizovanému zdvihu vaček a následnému vyladění řídící elektroniky motoru. Nové vyplétané ráfky kol nyní obouvají bezdušové pneumatiky: společně tak snížily hmotnost o přibližně 1,5 kg, přičemž redukce neodpružené hmoty zlepšila už tak vynikající jízdní dynamiku. Pokud jde o elektronické asistenční systémy, ke stávajícím třem (Strada - Street, Pioggia - Rain, Off-road) přibyly dva nové jízdní režimy (Sport, vhodný pro sportovnější jízdní styl a nastavitelný Custom), které ovládají kontrolu trakce, ABS a citlivost reakce elektronického plynu Ride-by-Wire. Tempomat a barevný TFT přístrojový panel jsou rovněž součástí standardní výbavy. Pomocí multimediální platformy Moto Guzzi MIA, která je součástí široké nabídky originálního volitelného příslušenství Moto Guzzi, můžete spárovat svůj smartphone s motocyklem a rozšířit tak funkčnost přístrojového panelu.

Tři barevná provedení, dostupná pro model V85 TT jsou rovněž nová: barvy Nero Etna, Giallo Mojave a Rosso Uluru.

Model V85 TT Travel prošel stejnou technickou modernizací jako V85 TT; a stejně jako dříve má kompletní výbavu, díky které je připraven na každou expedici: Cestovní štít proti větru, boční kufry ze série Urban s velkým úložným prostorem, pár přídavných LED světel, sadu nastavitelných vyhřívaných rukojetí a multimediální platformu Moto Guzzi MIA.

Komentáře (0)

K článku nejsou žádné komentáře

Přidejte komentář

  1. Komentář píšete jako host. Zaregistrujte se, nebo se přihlašte k Vašemu účtu.
0 znaků
Opište text z obrázku níže

Nejnovější komentáře

Marco33 napsal komentář k Jakub Kornfeil se vrací!
Paráda, tak alespoň něco. Jen je škoda, že to asi nikde v televizi neuvidíme.. Nebo se pletu?...
Ranger61 napsal komentář k Nový provizorní kalendář MotoGP 2020
Sice dobrá zpráva, ale stejně bude Brno bez fanoušků a i bez novinářů jen u televize. Velice s podiv...
Dobrá zpráva, Jackovi fandím už moc dlouho a myslím, že si to zaslouží Snad nebude zbrklej a nebud...
Závody se nejezdí, ale smlouvy se vesele podepisují.. ...