Jasper Iwema poprvé okusil motocykl FGR 250 GP až na prvních oficiálních testech ve Valencii. Plánované dřívější svezení nebylo možné kvůli dodání motoru Honda a dalších komponentů týden před IRTA testy.
Tyto pracovní testy slouží hlavně proto, aby motocykl fungoval a odhalili se všechny počáteční bolesti. V žádném případě to není honba za časy, zvlášť, když prozatím jezdíme se sériovým motorem Hondy. Kitový se k nám dostane až před posledními testy v Jerezu, tam bude teprve to správné porovnání s konkurencí. I tak samozřejmě časy měříme, první den byl nejlepší čas Jaspera 1.49.2 (21 kol), druhý den bylo zlepšení na 1.46.9 (30 kol) a třetí den testu jsme se dostali na čas……. ( kol) Rozhodně jsme rádi, že motocykl funguje jako celek, byť máme zatím o 5 koní méně oproti kitové verzi. Rám zaznamenal před testem několik úprav, které se ukázali jako správné a nemuseli jsme přistoupit k výměně za nový se silnějšími trubkami. Pérování Ohlins se jasně zlepšuje, je to pro nás také nová zkušenost, protože jsme v minulosti jezdili s pérováním od WP. Máme také super pokroky v brzdném účinku a stabilitě motorky. Tým MOTO FGR se úspěšně sehrává a vypadá to, že se podařilo sehnat dobrou partu, která tomuto projektu od začátku věří.
Jasper Iwema, jezdec:
„začátek práce na motocyklu se mi moc líbí. Včera jsem měl nepříjemný pád, který nás trochu zbrzdil, ale tým zapracoval a motocykl se začíná zlepšovat každým výjezdem na trať, což je vidět na postupném zlepšování časů. Musíme ještě zapracovat na dalších věcech, jako je elektronika a rychloražení a doufám, že uděláme další pokrok“.
Josef Kubíček, manažer:
„jsou to absolutně první testy úplně syrové motorky. Pan Petráček jako spolukonstruktér a šéf technik Igor Králík pracují úplně fantasticky a opravdu věříme, že motocykl FGR posuneme vpřed“.