web stats
Přihlásit se Registrovat
Přihlaste se k vašemu účtu
Pokud účet nemáte, pak se zaregistrujte

Jakub Kornfeil: Stíhačka s číslem 84

Kapitoly článku

Překonat během 27 kol 19 soupeřů v poli a navíc na tak technicky náročné trati, jako je právě německý Sachsenring, kde zatáčka střídá zatáčku a navíc samé z kopce do kopce, to už chce opravdu pořádný jezdecký grif.  A ten Jakub Kornfeil v dnešním závodě předvedl.

„Kubajz“ a i jeho tým se tak mohl po odmávání závodu nejslabší kubatury v mistrovství světa těšit ze 3 bodů do tabulky. Jeho samotného ovšem těšil předvedený výkon v závodě, který sice začal s drobnými problémy, nicméně byl úspěšně završen.

Sachsenring_ned_race_125_213Sachsenring_ned_wu_123

Jakub Kornfeil: „Na to kde jsem stál, nebyl start vůbec nejhorší. Dokázal jsem se posunout o dost míst vpřed, jenže na velkém sjezdu z kopce jsem zaregistroval, že se mi z motorky podivně kouří a tak jsem raději zmáčknul spojku a „pustil“ pár soupeřů. Zprvu jsem se domníval, že se to znova zadřelo nebo že mám prasklý chladič a závod Sachsenring_ned_grid_012tak pro mne skončil. Ukázalo se však, že se s tím dá jet a byť jsem nevěděl, o co se jedná, pokračoval jsem dále v honbě za ztracenými pozicemi. I proto jsem na tom tedy byl po prvním kole vlastně hůře než na samotném startu. Jednu chvíli jsem si dokonce myslel, že jsem snad úplně poslední, ale byl jsem „jenom“ třicátý druhý. Pak jsem však začal svou stíhačku, která se zasekla na osmnáctém místě, kdy už pole jezdců bylo na členité trati hodně roztrhané. Když bylo zhruba deset kol do konce, tak jsem měl již na dohled skupinku, ve které se bojovalo o poslední body a já moc chtěl neodjet ze Sachsecu z prázdnou a za dalších zhruba pět kol jsem byl již její součástí a bojoval jsem s těmi, co v ní jeli. Pak mi z boxu ukázali, že už jsem na bodech a já rozhodně nechtěl udělat v závěru žádnou chybu, i když jsem jednu při brzdění na cílové rovince vyrobil, což mne jenom ujistilo o tom, že zbytečný risk a já bych zůstal s prázdnou. Příčina toho kouře z přední části motorky se po závodě ukázala zcela banální. Když mechanici včera měnili chladič, tak se tam dává taková karbonová destička a o tu při každém sjezdu při brzdění přední kolo štrejchalo, čímž se to vlastně pálilo. Vědět to, tak bych asi jel někde jinde, ale co už teď. Myslím, že můžu být hodně spokojený, protože „proletět“ se polem soupeřů o 19 příček vpřed se asi jen tak nevidí. Pravda však je, že kdyby nebylo pádu v posledním kole, tak bych byl patnáctý, ovšem můj týmový kolega ve snaze porazit Španěla Martina, jej opravdu „porazil“. Oba skončili v kačírku a já tak vezu domů po myslím, že celkem dobré stíhačce tři body, kterých si moc cením, i když lituji stále včerejší kvalifikace, protože vše by mohlo být jinak, neboť mi Sachsenring sedí.“

Nejnovější komentáře

Zajímavý, za mě do lesa a přírody elektromotorky určitě dávají smysl 👍
V Mostě to letos rozjeli ve velkém, paráda ...
Marco33 napsal komentář k Jakub Kornfeil se vrací!
Paráda, tak alespoň něco. Jen je škoda, že to asi nikde v televizi neuvidíme.. Nebo se pletu?...
Ranger61 napsal komentář k Nový provizorní kalendář MotoGP 2020
Sice dobrá zpráva, ale stejně bude Brno bez fanoušků a i bez novinářů jen u televize. Velice s podiv...