web stats
Přihlásit se Registrovat
Přihlaste se k vašemu účtu
Pokud účet nemáte, pak se zaregistrujte

Kawasaki ZRX 1200 - Retro raketa - Jízdní výkony

Kapitoly článku

Naměřené výkony

Vykon_zadni_kolo

Na horním grafu je dobře vidět charakter průběhu výkonu na zadním kole. Výkon na zadním kole je oproti továrním údajům snížen o ztráty, které vznikají při přenosu na zadní kolo. Je dobře vidět mírný propad okolo 6000 otáček a víceméně lineární průběh výkonu. Všimněte si také průběhu kroutícího momentu - ve 3000 ot/min je k dispozici skoro 3/4 maxima, to je důvod té typické medvědí síly. Maximum výkonu leží na hodnotě 80kW @ 9200 ot/min a maximální točivý moment je 88Nm @ 8000 ot/min.

0-100_s

Na dalším grafu vidíte zrychlení z 0 na 100km/h. Nám vyšlo 4,0 sekundy. Je to způsobeno hlavně tím, že nemůžete hned použít plný plyn, protože by jste skončily na zádech. Takže nejdřív nechat sklouznout spojku, pak ji zalehnout na předek a přidat plnej. Podotýkám, že tohle není tachometrová stovka, ale skutečná. Tachometr pak při této stovce ukazuje něco okolo 110km/h.

0-100_metres

Opět zrychlení z 0 na100km/h, ale tentokrát v závislosti na vzdálenosti v metrech. Jenom něco málo přes 50 metrů je třeba k rozjetí na 100km/h.

0-160_s

Zrychlení z 0 na 160km/h trvá 8,1sekundy a je třeba odřadit do trojky.

0-160_metres

Zrychlení z 0 na 160 km/h, ale tentokrát v metrech. K rozjetí na 160km/h potřebujete už 210 metrů.

0-180_s

Zrychlení z 0 na 180km/h trvá 10,6sekundy a pořád na to stačí trojka.

0-180_metres

Zrychlení z 0 na 180 km/h, ale tentokrát v metrech. K rozjetí na 180km/h potřebujete 300 metrů.

Autorský obsah

Tento článek, stejně jako ostatní, je autorský. Kopírování je možné pouze se souhlasem autora a uvedením zdroje.

Nejnovější komentáře

Dejf77 napsal komentář k ČTT + IRRC v Hořicích 2025 - fotogalerie
Moc hezký fotky 👍
Drak napsal komentář k Klady a zápory Velké ceny v Brně..
Pěkný článek a zhodnocení, s něčím souhlasím, s něčím zas ne 😅.Parkování když prší byl problém i dří...
Tereza napsal komentář k Klady a zápory Velké ceny v Brně..
Osobně jsem si MotoGP užila, co mi ale celý zážitek kazilo bylo okolí tribuny T1. Nejvíce prostoru z...
Výborný článek! ale je to tedy hodně smutné.. 🤨Že je situace špatná jsem věděl, ale že je to až tak ...