Naměřené výkony
Na horním grafu je dobře vidět charakter průběhu výkonu na zadním kole. Výkon na zadním kole je oproti továrním údajům snížen o ztráty, které vznikají při přenosu na zadní kolo. Je dobře vidět mírný propad okolo 6000 otáček a víceméně lineární průběh výkonu. Všimněte si také průběhu kroutícího momentu - ve 3000 ot/min je k dispozici skoro 3/4 maxima, to je důvod té typické medvědí síly. Maximum výkonu leží na hodnotě 80kW @ 9200 ot/min a maximální točivý moment je 88Nm @ 8000 ot/min.
Na dalším grafu vidíte zrychlení z 0 na 100km/h. Nám vyšlo 4,0 sekundy. Je to způsobeno hlavně tím, že nemůžete hned použít plný plyn, protože by jste skončily na zádech. Takže nejdřív nechat sklouznout spojku, pak ji zalehnout na předek a přidat plnej. Podotýkám, že tohle není tachometrová stovka, ale skutečná. Tachometr pak při této stovce ukazuje něco okolo 110km/h.
Opět zrychlení z 0 na100km/h, ale tentokrát v závislosti na vzdálenosti v metrech. Jenom něco málo přes 50 metrů je třeba k rozjetí na 100km/h.
Zrychlení z 0 na 160km/h trvá 8,1sekundy a je třeba odřadit do trojky.
Zrychlení z 0 na 160 km/h, ale tentokrát v metrech. K rozjetí na 160km/h potřebujete už 210 metrů.
Zrychlení z 0 na 180km/h trvá 10,6sekundy a pořád na to stačí trojka.
Zrychlení z 0 na 180 km/h, ale tentokrát v metrech. K rozjetí na 180km/h potřebujete 300 metrů.
- Autorský obsah
Tento článek, stejně jako ostatní, je autorský. Kopírování je možné pouze se souhlasem autora a uvedením zdroje.