web stats

Karel Abraham: Udělali jsme hodně práce, příště ji musíme zúročit

První třídenní testy MotoGP v sezoně 2013 zakončil Karel Abraham na dvaadvacátém místě v kombinovaném pořadí celého třídenního programu. Okruh v malajském Sepangu objel český jezdec týmu Cardion AB Motoracing nejrychleji za 2:04,766. Další testy čekají jezdce MotoGP poslední tři únorové dny opět v Sepangu. Při nich by měl mít tým Cardion AB Motoracing k dispozici nový motor s vyšším výkonem.

Karel Abraham

„Pozitivní je, že se nám podařilo zlepšit čas a dostat se pod 2:05. Navíc dokážu časy na úrovni toho nejrychlejšího zajíždět opakovaně, to hodně jezdců, kteří jsou v celkovém pořadí přede mnou, nedokáže. Každopádně jsem si představoval, že budeme rychlejší, hlavně v poslední půlhodině se mi jezdilo fakt dobře a mrzí mě, že jsme ten čas ještě nevylepšili. Doufám, že jsme na závěr našli dobré nastavení a že to zúročíme při dalších testech.

Marco Grana, šéfmechanik Cardion AB Motoracing

„Máme za sebou těžký den. Na motorce jsme udělali hodně práce, oproti včerejšku jsme i vylepšili náš čas a dostali se pod hranici dvou minut a pěti vteřin, ale stále nejsme tak rychlí, jak bychom si představovali. Karel se s motorkou začíná sžívat, podařilo se nám vyřešit problém s chvěním přední části motorky, ale stále máme problém s brzděním. Teď je to hlavně na Karlovi. Musí ze své hlavy dostat Ducati, se kterou měl problémy. Věřím, že pak dokáže brzdit později a tak získáme čas, který teď na soupeře ztrácíme.“


V druhém dni předsezonních testů MotoGP v malajském Sepangu dokázal jezdec týmu Cardion AB Motoracing Karel Abraham vylepšit své úterní maximum o více jak půl vteřiny na 2:05,028. Konec středečních testů poznamenal dvouhodinový déšť.

Karel Abraham

„Jsem ze dneška trochu naštvanej. Dobré byly jen první dva výjezdy, pak jsem ale nebyl schopný dostat se pod časy z nich. Najezdil jsem čtyřiapadesát kol a nejlepší čas zajel ve dvanáctém z nich. To není dobré. Jsme pomalí na brzdách, a to mě štve. Nebýt toho, mohl by ten čas být o hodně jinde. Je to moje chyba, musím brzdit později, ale k tomu potřebuju, aby byla motorka při brzdění klidnější.“

Marco Grana, šéfmechanik Cardion AB Motoracing

„Vyřešili jsme část problémů ze včerejška, přední část motorky už je klidnější, z úterního času jsme stáhli víc jak šest desetin vteřiny, ale bohužel to není tolik, co bychom chtěli. Porovnávali jsme naše data s Espargarem a v podstatě všechen čas ztrácíme na brzdách. Zkusíme tomu přizpůsobit nastavení, zapracovat na sobě musí i Karel. Musíme se teď na brzdění maximálně soustředit a tvrdě pracovat na vyřešení tohoto problému.“