web stats
Přihlásit se Registrovat
Přihlaste se k vašemu účtu
Pokud účet nemáte, pak se zaregistrujte

Nový Scrambler 400 XC míří do světa

Triumph Motorcycles rozšiřuje svou oceňovanou řadu Modern Classics ve třídě 400 cm³ o nový model Scrambler 400 XC, který míří do prodeje prostřednictvím globální sítě autorizovaných dealerů.

Atraktivní Scrambler 400 XC doplní v nabídce oblíbený model Scrambler 400 X. Přináší špičkový výkon ve své třídě, nezaměnitelný design, prémiové zpracování a nově také vyšší výbavu s důrazem na skutečné schopnosti pro jakékoliv dobrodružství.

Scrambler 400 XC je vybaven novými drátěnými koly se zapuštěnými paprsky, která spolu s lehkými hliníkovými ráfky a bezdušovými pneumatikami spojují odolnost v terénu s precizním zpracováním.

Přední 19" a zadní 17" kolo zvyšují terénní schopnosti motocyklu a zároveň podtrhují jeho typický scramblerovský postoj a stabilní chování. Nový vysoký přední blatník a čelní štít v barvě motocyklu spolu s kryty páček poskytují jezdci ochranu v náročných podmínkách. Pevný hliníkový kryt motoru a ochranné padací rámy chrání důležité komponenty před poškozením.

Nový model je nabízen ve třech svěžích, moderních barevných variantách – Racing Yellow, Storm Grey a Vanilla White. Každé provedení doplňují výrazné grafické prvky s černým logem Triumph, černými bočními výplněmi nádrže s protiskluzovými nákolenními gripy a černým dvoudílným sedlem pro jezdce a spolujezdce.

Paul Stroud, obchodní ředitel Triumph Motorcycles, uvedl: „Triumph Scrambler 400 XC zaznamenal v Indii obrovský úspěch a je zřejmé, že po tomto modelu roste poptávka i v dalších částech světa. Díky lepším terénním schopnostem, typickému scramblerovskému charakteru a třem novým stylovým barevným variantám věříme, že tento model osloví ještě širší okruh jezdců a dále posílí přitažlivost značky Triumph pro novou generaci.“

ŠPIČKOVÁ VÝBAVA VE SVÉ TŘÍDĚ

Scrambler 400 XC svým odolným vzhledem nejen zaujme, ale díky špičkové výbavě ve své třídě nabízí i skutečný potenciál pro každodenní dobrodružství. Nová kola s drátem vyplétanými paprsky po stranách ráfku dále posilují terénní schopnosti tohoto modelu a podtrhují jeho odolný charakter.

Přední 19" a zadní 17" kolo s hliníkovými ráfky Excel a bezdušovými pneumatikami Metzeler Karoo Street jsou zkonstruována pro jistý a univerzální výkon na všech typech povrchu.

Kvalitní odpružení zajišťuje plynulou jízdu v různorodém terénu – vpředu jsou použity obrácené vidlice se 43mm písty typu big-piston, vzadu pak centrální tlumič s externí expanzní nádobkou. Obě osy nabízejí zdvih 150 mm. Vypínatelná kontrola trakce a speciální režim ABS pro jízdu v terénu zajišťují větší bezpečnost a přizpůsobivost v jakýchkoli podmínkách.

Pro větší pohodlí, výkon i bezpečnost je modelová řada Scrambler 400 vybavena nejnovější technologií zaměřenou na jezdce. Přehledný a moderní přístrojový panel v duálním formátu kombinuje velký analogový rychloměr s integrovaným LCD displejem, který zobrazuje digitální otáčkoměr, odhad dojezdu na zbývající palivo a výrazný ukazatel zařazeného rychlostního stupně – vše dobře čitelné za všech světelných podmínek.

Veškeré funkce lze snadno ovládat pomocí intuitivního posuvného tlačítka na levém řídítku. K dispozici je také prakticky umístěný nabíjecí port USB-C, který umožňuje nabíjení zařízení, jako je chytrý telefon nebo navigace, přímo během jízdy.

S důrazem na výkon i výrazný vzhled je přední světlomet vybaven charakteristickým denním svícením s typickým světelným podpisem Triumph. Zadní světlomet obsahuje tvarované světelné vodiče. Celkový vzhled pak dotvářejí úzké moderní směrovky.

Oba modely Scrambler 400 jsou standardně vybaveny zámkem řízení a elektronickým imobilizérem proti odcizení. Čip integrovaný v zapalovacím klíčku zajistí, že motor lze nastartovat pouze originálním klíčem majitele.

AUTENTICKÁ DNA

Díky výrazné siluetě a typickému scramblerovskému designu je Scrambler 400 XC připraven na každé dobrodružství. Jeho odolný vzhled čerpá inspiraci z modelů Scrambler 900 a Scrambler 1200, které definují tuto kategorii – a navazuje na terénní rodokmen sahající až k průkopnickým továrním Scramblerům z 50. let.

Scrambler 400 byl navržen v britském Hinckley tak, aby nabídl zábavnou, obratnou a sebevědomou jízdu, a je určen pro jezdce všech věkových kategorií a úrovní zkušeností.

Motocykl si zachovává všechny typické prvky designu značky Triumph – od výrazně tvarované palivové nádrže s prolisy pro kolena, přes klasický vzhled motoru s trojúhelníkovým logem Triumph, žebrovanou hlavou válce a svorkami výfukových svodů, až po plynule navazující výše vedený výfuk, který podtrhuje jeho charakter i siluetu.

Pečlivě navržený z kvalitních materiálů a s maximální pozorností k detailu je Scrambler 400 XC důkazem závazku značky Triumph ke špičkovému zpracování a kvalitě, která ve své třídě nemá konkurenci.

Od černě lakovaného motoru s obrobenými chladicími žebry, přes litou hliníkovou kyvnou vidlici, až po zlatě eloxované přední vidlice – každý detail tu hraje roli.

Design přirozeně propojuje tradiční scramblerové prvky, jako je výše vedený výfuk, s moderními technologiemi, například skrytým kapalinovým chlazením. Výsledkem je styl Triumph Modern Classic – nyní s ještě drsnějším a dobrodružnějším výrazem.

Díky nízké výšce sedla, nízké hmotnosti a vzpřímené jízdní pozici nabízí Scrambler 400 obratné a snadno ovladatelné chování, které jezdcům dodává jistotu i při objevování méně frekventovaných cest.

Oba modely Scrambler 400 mají prodloužený rozvor a dlouhozdvihové odpružení, které v kombinaci se širokými řídítky zajišťují lepší stabilitu a kontrolu i na nezpevněném povrchu.

Pro lepší ovladatelnost v terénu jsou modely Scrambler 400 vybaveny stupačkami s vysokou přilnavostí, umístěnými tak, aby umožňovaly přirozenou pozici ve stoje.

Radiální čtyřpístkový brzdový třmen, velký 320mm přední kotouč a optimalizovaná směs brzdových destiček zajišťují jistý, citlivý a progresivní brzdný účinek za všech podmínek. Bezdušové univerzální pneumatiky, spolu s vypínatelnou kontrolou trakce a speciálním terénním režimem ABS, dodávají maximální jistotu bez ohledu na to, kam vás cesta zavede.

VZRUŠUJÍCÍ VÝKON

Motor řady TR byl navržen a naladěn tak, aby nabídl typickou jízdu ve stylu Triumph – svižnou odezvu na plyn, špičkový výkon a parametry a výrazný, osobitý zvuk výfuku, který jen podtrhuje celkový zážitek. Jednoválcový motor o objemu 400 cm³ dosahuje výkonu 40 koní (PS) při 8 000 ot./min a točivého momentu 37,5 Nm při 6 500 ot./min.

Motocykl nabízí univerzální výkon, který se přizpůsobí jakémukoli stylu jízdy, a je podpořen nejnovější technologií pro jezdce – citlivě integrovanou tak, aby spojovala moderní funkčnost s nadčasovým stylem.

Řídicí jednotka Bosch ve spojení s elektronickým plynem (Ride by Wire) zajišťuje přirozenou a lineární odezvu na plyn s předvídatelným dávkováním výkonu, což přispívá k lepší ovladatelnosti, bezpečnosti a kontrole nad motocyklem.

Modely Scrambler 400 jsou dále vybaveny šestistupňovou převodovkou s asistenční a antihoppingovou spojkou a dvojitým výfukovým svodem z nerezové oceli, který ústí do nerezového výfukového tlumiče se dvěma výstupy.

VŽDY PŘIPRAVEN NA CESTY

Scrambler 400 přináší skvělý poměr ceny a užitné hodnoty – mimo jiné díky dlouhým servisním intervalům 16 000 km a dvouleté záruce bez omezení počtu najetých kilometrů, které jsou součástí standardní výbavy. Kombinace nízkých provozních nákladů, minimálních nároků na údržbu a komplexní záruky dělá z modelu Scrambler 400 XC ideální volbu jak pro začínající jezdce, tak pro zkušené motorkáře.

K motocyklu je k dispozici více než 20 originálních doplňků Triumph – od výbavy pro větší pohodlí, přes zavazadlové systémy až po prvky zabezpečení. Každý si může svůj Scrambler snadno nakonfigurovat v přehledném online konfigurátoru.

Veškeré příslušenství Triumph je navrženo a testováno ve spolupráci s vývojem samotného motocyklu, což zajišťuje perfektní sladění vzhledu i funkce. Vztahuje se na něj stejná dvouletá záruka bez omezení kilometrů.

Nejnovější komentáře

joo tam jsem hrávala empiregame.eu a a goodgamebigfarm.eu hry a dodnes je hraju :-))
býval to web mého mládí , ale už nefunguje. dnes lidi chodí hrát https://rami.games/cz kde jsou tisí...
Zajímavý, za mě do lesa a přírody elektromotorky určitě dávají smysl 👍