web stats
Přihlásit se Registrovat
Přihlaste se k vašemu účtu
Pokud účet nemáte, pak se zaregistrujte

Filip Salač závod v Assenu nedokončil, došel mu benzín..

Nedělní den v holandském Assenu provázelo velké vedro a teplota vzduchu překročila před závodem kategorie Moto2 třicet stupňů. Tým QJ MOTOR GRESINI RACING vysoké teploty očekával a po včerejší kvalifikaci bylo rozhodnuto o velké úpravě motorky Filipa Salače. Problémy s předním kolem se zatím nepodařilo úplně eliminovat, a proto tým pro dnešní závod použil loňský podvozek. Filip Salač se během dvaadvaceti kol pohyboval mezi jedenáctým a čtrnáctým místem, v závěrečném okruhu ale odstoupil a poprvé v letošní sezóně zůstal bez bodu.

Do závodu odstartoval Filip Salač, stejně jako před týdnem v Sachsenringu, z páté řady a třináctého místa. Mezi jeho hlavní soupeře patřil dnes Celestino Vietti a především Sam Lowes a Barry Baltus. Vietti se před Filipa dostal v sedmém kole, Lowes se po chybě propadnul a s Baltusem náš jezdec bojoval až do závěru závodu. V posledním kole se ale začal pořadím propadat a cílovou čárou nakonec neprojel.

„Do dnešního závodu jsme nastupovali tak trochu naslepo, protože jsme použili starší rám i podvozek. Tím pádem jsme neměli stoprocentně nastavenou motorku, ale věděli jsme, že loňské komponenty fungovaly ve vedru lépe. V prvních kolech to nebylo ideální, motorka se pochopitelně chovala jinak a tomu jsem musel přizpůsobit jezdecký styl. Ale celkem rychle jsem si zvyknul a začal tahat. Každopádně ani tak to nebylo perfektní, protože geometrie motorky je teď úplně jiná, ale z předního kola jsem měl mnohem lepší pocit. Bojoval jsem s Baltusem, pak jsem se před něho dostal a podařilo se mi trochu odskočit. Bohužel v posledním kole mi došel benzín. Moc mě to mrzí, ale jsem rád, že motorka fungovala lépe, i když jsme ji nestihli pořádně doladit. Teď je před námi dlouhá přestávka, budu mít čas na trénink a zlepšení toho, co mi ještě chybí. Ale už teď se těším na další závod,“ vysvětlil Filip Salač #12.

Závod kategorie Moto2 vyhrál po skvělém výkonu Jake Dixon, před Ai Ogurou a Pedrem Acostou, který dojel jako třetí. Tým QJ MOTOR GRESINI RACING a Filipa Salače teď čeká letní pauza, na závodní trať se vrátí až v srpnu při Monster Energy British Grand Prix.

Nejnovější komentáře

Zajímavý, za mě do lesa a přírody elektromotorky určitě dávají smysl 👍
V Mostě to letos rozjeli ve velkém, paráda ...
Marco33 napsal komentář k Jakub Kornfeil se vrací!
Paráda, tak alespoň něco. Jen je škoda, že to asi nikde v televizi neuvidíme.. Nebo se pletu?...
Ranger61 napsal komentář k Nový provizorní kalendář MotoGP 2020
Sice dobrá zpráva, ale stejně bude Brno bez fanoušků a i bez novinářů jen u televize. Velice s podiv...