Přihlásit se
x
x
Registrovat
x

První Harley-Davidson® kategorie Adventure touring a Streetfighter s novými motory Revolution® Max

Společnost Harley-Davidson na výstavě EICMA v Miláně poprvé veřejně předvedla novou platformu střední objemové třídy spolu s podrobnými informacemi o nových motorech Harley-Davidson V-Twin – Revolution Max. Výkonné dvouválce s úhlem válců 60 stupňů jsou navrženy pro novou řadu motocyklů Harley-Davidson ve dvou odlišných podobách – 1250 cm3 v novém modelu Harley-Davidson Pan America a 975 cm3 v modelu Harley-Davidson Bronx 975. Tyto přelomové modely, které byly poprvé oznámeny v červenci 2018 ve strategickém výhledu „More Roads“ společnosti Harley-Davidson, přijdou na trh v roce 2020 a rozšíří záběr této ikonické značky do nových segmentů a zpřístupní její historické dědictví novým cílovým skupinám jezdců na strojích Harley-Davidson

Pan America™

Harley-Davidson Pan America je nový moderní motocykl kategorie Adventure Touring, určený pro cestování a táboření i v místech, kam nevede asfalt. Pan America je univerzální stroj s důrazem na odolnost.

Srdcem nového modelu Pan America je nový kapalinou chlazený motor Revolution® Max. Moderní pohonná jednotka Revolution Max, která bude základem v celé řady nových modelů Harley-Davidson, nabízí mohutný zátah v širokém spektru a flexibilní výkon stoupající až do vysokých otáček. Díky minimalizaci hmotnosti a maximalizaci výkonu se pohonná jednotka Revolution Max vyznačuje úzkým profilem. Motor slouží jako centrální nosný prvek rámu, a to přispívá k lepší centralizaci hmoty i celkové ovladatelnosti. Odlehčená pohonná jednotka používá vnitřní vyvažovací hřídel, která vyrovnává primární vibrace motoru, zlepšuje pohodlí jezdce a zvyšuje odolnost motocyklu. Nový model přichází s odvážným designem, který v sobě spojuje klasické i moderní rysy a štíhlou, a přitom razantní podobu – ukázku skvělé kombinace nastupujícího výkonu a stylu Harley-Davidson.

Výkonové cíle motoru Revolution® Max 1250

    • Zdvihový objem 1250 cm3
    • Maximální výkon více než 145 koní
    • Maximální točivý moment více než 122 Nm

Bronx™

Na novém motoru Revolution Max bude založený také další nový model, Harley-Davidson Bronx. Tento streetfighter střední objemové třídy vyrazí do ulic v agresivním designu, který podpoří odpovídající výkon. Kombinace zátahu a výkonu motoru Revolution Max 975 cm3 s perfektní ovladatelností a moderními technologiemi staví Harley-Davidson Bronx do role nového šampiona střední váhy.

Výkonové cíle motoru Revolution® Max 975

    • Zdvihový objem 975 cm3
    • Maximální výkon více než 115 koní
    • Maximální točivý moment více než 95 Nm

Technické vlastnosti motoru Revolution® Max

    • Kapalinou chlazený dvouválec V-Twin
   • Již od roku 1909 jsou motory V-Twin tím hlavním prvkem legendárních motocyklů Harley-Davidson. Toto dědictví nyní pokračuje do střední objemové třídy, kam patří motor Revolution Max.
    • Konstrukce motoru do V s úhlem válců 60 stupňů umožňuje umístit doprostřed duální škrticí klapky s prouděním shora dolů, které maximalizuje průtok vzduchu a zvyšuje výkon.
    • Kapalinové chlazení udržuje optimální teplotu motoru a podporuje stálý výkon i za proměnlivých podmínek a stylu jízdy.

Komentáře (0)

K článku nejsou žádné komentáře

Přidejte komentář

  1. Komentář píšete jako host. Zaregistrujte se, nebo se přihlašte k Vašemu účtu.
0 znaků
Opište text z obrázku níže

Nejnovější komentáře

To je dobrá zpráva! Je ale otázka jestli se to vůbec pojede? ...
To je neuvěřitelný, on opravdu pojede na Repsolu asi až do důchodu ...
motofan5 napsal komentář k Jorge Lorenzo ukončuje závodní kariéru..
Věčná škoda, doufal jsem že na Repsol Hondě ještě něco ukáže ...
Petr napsal komentář k Pravda o doméně motosvet.cz?
Dobrý den pane Hájek, pár věcí bych uvedl na pravou míru: Co se týče právního řádu, tak...