Přihlásit se
x
x
Registrovat
x

Speciální edice Moto Guzzi V9 Bobber

Nová speciální edice sportovního customu s orlem ve znaku podtrhuje odvážného ducha i eleganci unikátními detaily. Hliníkové komponenty, koncovka výfuku a nový temný vzhled zvýrazní charakter jedinečného motocyklu.

V9 Bobber je sportovní custom značky Moto Guzzi, který založil kategorii bobberů střední kubatury. Je to motocykl s obrovskou a autentickou osobností a minimalistickým stylem, charakterizovaný černou barvou téměř každého komponentu a širokými pneumatikami, které zajišťují dokonalý kontakt s jízdním povrchem. Stejně vypadaly americké motocykly druhé poválečné éry, které závodily na rychlých hliněných okruzích. Právě díky nim vznikl fenomén jménem bobber.

Přesně toto autentické sportovní dědictví charakterizuje speciální edici V9 Bobber, novou speciální řadu Moto Guzzi s temným vzhledem, která vyniká jedinečným paketem výbavy.

V první řadě se nová speciální edice Moto Guzzi V9 Bobber může pochlubit speciální dvoubarevným černo-šedým lakováním, které podtrhuje kapkovitý tvar kovové palivové nádrže (s hliníkovým víčkem) a pokračuje také na hliníkových bočních panelech. Výbavu doplňují zrcátka v koncích řídítek spolu s prachovkami vidlice a krátkým předním blatníkem.

Tyto prvky umocňují dojem kvality, která je u modelů V9 už tak vysoká. Svary nového rámu a lak mají dokonalé zpracování, stejně jako detaily 90° vidlicového dvouválce, ať už jde o kvalitu odlitku nebo matně černou barvu, která zvýrazňuje logo Moto Guzzi. vyfrézované na hliníkových krytech hlavy válců.

Za důkladný pohled stojí i ty nejmenší detaily tohoto motocyklu, které ztělesňují konstrukční tradici a kulturu typickou pro nejlepší modely značky Moto Guzzi.

Nezaměnitelný zvuk dvouválce Moto Guzzi 850 zvýrazňuje homologovaná koncovka výfuku v matně černé barvě s charakteristickou hliníkovou koncovkou, která je elegantě zašikmená.

Tato speciální verze V9 Bobber spojuje eleganci se sportovním charakterem a stejně jako základní model se vyznačuje sportovní a aktivní jízdní pozicí, která je díky dostatku místa za řídítky ideální i pro ty nejvyšší jezdce. Tyto vlastnosti spolu s celkovou pohotovostní hmotností pouhých 210 kg a výškou sedla pouhých 785 mm perfektně demonstrují vysokou úroveň pohodlí, ovládatelnosti a radosti z jízdy na tomto unikátním a nezaměnitelném motocyklu.

Moto Guzzi V9 Bobber Special Edition: technické specifikace

MOTOR

 

Typ motoru

Čtyřtaktní, 90° vidlicový dvouválec, 2 ventily na válec

Chlazení

Vzduchem a olejem

Zdvihový objem

853 cm3

Vrtání a zdvih

84 x 77 mm

Kompresní poměr

10,5: 1

 

 

Maximální výkon

47,8 kW (65 k) v 6 800 ot./min (v nabídce také verze 35 kW)

Točivý moment

73 Nm v 5 000 ot./min

Palivový systém

Elektronické vstřikování, jednotka Marelli MIU s integrovaným řízením dvoustupňové kontroly trakce

Zapalování

Elektronické

Výfukový systém

2-2 z nerezové oceli, třícestný katalyzátor se dvěma lambda sondami

Emisní norma

Euro 5

 

 

PŘEVODOVKA

 

Typ převodovky

Šestistupňová (rychloběžný šestý stupeň)

Převodové poměry stupňů

1. 16/39 = 1: 2,437

 

2. 18/32 = 1: 1,777

 

3. 21/28 = 1: 1,333

 

4. 24/26 = 1: 1,083

 

5. 25/24 = 1: 0,96

 

6. 28/24 = 1: 0,857

 

 

Primární převod

Se šroubovicovým ozubením, poměr 21/25 = 1: 1.190)

Sekundární převod

Dva kloubové spoje se šikmým ozubením (poměr 8/33 = 1: 4.125)

Spojka

Jednolamelová Ø 170 mm s integrovaným torzním odpružením

 

 

 

ARCHITEKTURA PODVOZKU

 

Typ rámu

Kolébkový z ocelových trubek

Rozvor

1465 mm

Stopa

117 mm

Úhel hlavy řízení

26,4°

Úhel zatáčení

38°

Přední odpružení

standardní vidlice, Ø 40 mm

Zadní odpružení

Kyvná vidlice se dvěma tlumiči s nastavitelným předpětím pružiny

Přední brzda

Plovoucí kotouč z nerezové oceli, Ø 320 mm, čtyřpístkový třmen Brembo

Zadní brzda

Plovoucí kotouč z nerezové oceli, Ø 260 mm, dvoupístkový třmen Brembo

Ráfky

Z hliníkové slitiny

Rozměr předního ráfku

3.50” x 16”

Rozměr zadního ráfku

4.00” x 16”

Přední pneumatika

130/90 - 16”

Zadní pneumatika

150/80 B 16”

 

 

ELEKTRICKÝ SYSTÉM

 

Systémové napětí

12 V

Baterie

12 V - 18 Ah

 

 

ROZMĚRY

 

Délka

2185 mm

Šířka

840 mm

Výška

1120 mm

Výška sedla

785 mm

Suchá hmotnost

194 kg

Pohotovostní hmotnost*

 

210 kg

 

* Hmotnost motocyklu připraveného k jízdě včetně všech kapalin a bez paliva

 

Objem palivové nádrže

15 litrů (včetně rezervy 4 l)

 

Spotřeba (režim WMTC)

5,0 l/100 km

 

 

Emise CO2 (režim WMTC)

114 g/km

Komentáře (0)

K článku nejsou žádné komentáře

Přidejte komentář

  1. Komentář píšete jako host. Zaregistrujte se, nebo se přihlašte k Vašemu účtu.
0 znaků
Opište text z obrázku níže

Nejnovější komentáře

V Mostě to letos rozjeli ve velkém, paráda ...
Marco33 napsal komentář k Jakub Kornfeil se vrací!
Paráda, tak alespoň něco. Jen je škoda, že to asi nikde v televizi neuvidíme.. Nebo se pletu?...
Ranger61 napsal komentář k Nový provizorní kalendář MotoGP 2020
Sice dobrá zpráva, ale stejně bude Brno bez fanoušků a i bez novinářů jen u televize. Velice s podiv...
Dobrá zpráva, Jackovi fandím už moc dlouho a myslím, že si to zaslouží Snad nebude zbrklej a nebud...