Silniční motocyklové závody se na středním Slovensku jezdily v letech 1979 - 1985 také v Poltári. Sklářské město u řeky Ipeľ se nachází asi 220 kilometrů jihovýchodně od Bratislavy. Na jednoduchém a rychlém městském okruhu se jezdily závody o body do slovenského mistrovství..
Bývalý přírodní okruh naší automobilové a motocyklové Velké ceny osmdesátých let minulého století, aneb ještě jednou pěšky od startu až do cíle. Malá fotogalerie Jaromíra Čermáka.
Stejně jako sousední Kopčany i Holíč byl velmi výhodně položený silniční motocyklový okruh pro závodníky z celého Československa. Na městské trati se v osmdesátých letech odjelo celkem šest ročníků. Novodobé závody veteránů se sice pořádají na jiném, kratším okruhu, zato jezdců sem jezdí téměř jednou tolik než dříve..
Kolín - Sendražice 1990 - závod Mistrovství Čech ve třídách 500, 125, 250ccm a třídy klasik na okruhu v Sendražicích.
Asi nejkratší motocyklový okruh u nás se jezdil v Letohradě - jeho obdélníkový tvar byl v roce 1979 nahrazen trojúhelníkem v nedalekých Mistrovicích. Kontrolní závody reprezentantů a závody MR nejslabších kubatur se díky tehdejší účasti televizních kamer tak zapsaly nesmazatelně do podvědomí diváků..
Silniční závody, původně pořádané přímo v ulicích Žiliny se v roce 1979 přestěhovaly na plochu nedalekého letiště v Dolním Hričově. Pořadatelé zde každoročně vytyčili trať z kuželů, pneumatik a balíků slámy. Na jezdecky oblíbeném a bezpečném okruhu závody vydržely s malou přestávkou až do nového tisíciletí…
Bývalý motocyklový okruh dnes už připomíná jen cedulka na plotě se jménem Stanislava Maliny. Kromě závodů MR se zde jezdilo i předsezóní soustředění, naposledy v roce 1975. Okruh přežil výstavbu sousední dálnice i vybudování průmyslové zóny a zůstal zachován takřka ve své původní podobě..
Ve východoslovenské metropoli se silniční závody jezdily v ulicích města do roku 1967. S přidělením závodů mistrovství republiky se následující roky pořadatelé přesunuli na superrychlý okruh na dálnici za město. Přesto, podobně jako ve městě i zde se závodilo v těsné blízkosti tramvajových kolejí..
V Klatovech se pořádaly v šedesátých a sedmdesátých letech silniční motocyklové a automobilové závody. Jezdecky nádherná trať položená v členité krajině. Esíčka, horizonty, převýšení - jen ten povrch, to jediné chybělo k dokonalosti a chybí dodnes. A ještě ty nešťastné telegrafní „áčka“..
Na trati Tachlovického trojúhelníku se kromě dvou ročníků oblastních závodů skupiny A, B odjel v roce 1989 i volný závod třídy do 500 ccm za účasti jezdců 1. a 2. výkonostní třídy. Startovalo se "Na vrškách" u autobusové zastávky..