Motocyklové závody se na Morašickém trojúhelníku u Litomyšle jezdily do roku 1977. Rychlý a nebezpečný úsek ve vjezdu do obce byl důvodem, proč se další ročník již nekonal. Okruh je zachován v původním stavu, kvalita asfaltu je však na některých úsecích velmi špatná..
Další město v záhoráckém regionu, kde se jezdily motocyklové závody. Městský okruh v Malackách byl po dostavbě bratislavské dálnice dosažitelný pro jezdce z celého Československa. Pořadatelským motorem zde byl p. Arnold Gašpar, silniční závody se jezdily až do roku 1984.
Video z 1. ročníku motocyklových a automobilových závodů Cena Českomoravské Vysočiny konaném na velkomeziříčském závodním okruhu na trati Lavičky-Hrbov-Svařenov. Unikátní záběry pořídil a zpracoval tehdejší Filmový kroužek Jednotného klubu pracujících "Vysočina" Velké Meziříčí.
Součástí filmového týdeníku Týždeň vo filme č. 30 z roku 1952 byla i reportáž z 2. ročníku závodu Dunajský okruh mieru v Bratislavě. Týdeník byl vysílán 2.4.2012 na TA3.
Silniční motocyklové závody se na středním Slovensku jezdily v letech 1979 - 1985 také v Poltári. Sklářské město u řeky Ipeľ se nachází asi 220 kilometrů jihovýchodně od Bratislavy. Na jednoduchém a rychlém městském okruhu se jezdily závody o body do slovenského mistrovství..
Bývalý přírodní okruh naší automobilové a motocyklové Velké ceny osmdesátých let minulého století, aneb ještě jednou pěšky od startu až do cíle. Malá fotogalerie Jaromíra Čermáka.
Stejně jako sousední Kopčany i Holíč byl velmi výhodně položený silniční motocyklový okruh pro závodníky z celého Československa. Na městské trati se v osmdesátých letech odjelo celkem šest ročníků. Novodobé závody veteránů se sice pořádají na jiném, kratším okruhu, zato jezdců sem jezdí téměř jednou tolik než dříve..
Kolín - Sendražice 1990 - závod Mistrovství Čech ve třídách 500, 125, 250ccm a třídy klasik na okruhu v Sendražicích.
Asi nejkratší motocyklový okruh u nás se jezdil v Letohradě - jeho obdélníkový tvar byl v roce 1979 nahrazen trojúhelníkem v nedalekých Mistrovicích. Kontrolní závody reprezentantů a závody MR nejslabších kubatur se díky tehdejší účasti televizních kamer tak zapsaly nesmazatelně do podvědomí diváků..
Silniční závody, původně pořádané přímo v ulicích Žiliny se v roce 1979 přestěhovaly na plochu nedalekého letiště v Dolním Hričově. Pořadatelé zde každoročně vytyčili trať z kuželů, pneumatik a balíků slámy. Na jezdecky oblíbeném a bezpečném okruhu závody vydržely s malou přestávkou až do nového tisíciletí…