Neuvěřitelných 30 let se jezdily ve Znojmu silniční závody motocyklů. Na zajímavém okruhu „u Městského lesíka“ tak například zvítězil ve třídě 250 ccm v roce 1963 Gustav Havel na Jawě, stejně jako o dvacet let později Pavol Dekánek s Yamahou..
Ve městě výroby motokrosových a silničních závodních motocyklů ČZ se jel rychlostní závod v roce 1983 zásluhou pořadatelů z AMK Katovice. Jelo se na rychlém, 5 km dlouhém okruhu za městem. O tři roky později, při druhém ročníku, čekali diváci na vítězství svého jezdce na domácí trati ve třídě MR 500ccm marně..
V roce 1982 se pořadatelé z AMK Městec Králové opět stěhují na novou trať. Tentokrát již naposled. Silniční okruh zasazený v polích nedaleko Poděbrad byl na naše poměry velmi bezpečnou tratí s kvalitním povrchem a měl před sebou velkou budoucnost...
V Kolíně měly motocyklové závody dlouholetou tradici. Do roku 1958 se jezdilo na okruhu v samotném centru města. Pátý ročník kolínských závodů se uspořádal po dlouhých dvaceti letech už na novém okruhu, v městské čtvrti Sendražice. U jezdců oblíbená trať však měla jeden zásadní problém - stále se zhoršující kvalitu silnice…
V Praze se kromě tradičního a populárního závodu do strmého vrchu teréních motocyklů v Břevnově, jel v roce 1976 i první silniční závod motocyklů do vrchu na trati Velká Chuchle - Slivenec. O tom, že první ročník byl zároveň i poslední se však nakonec postarali místní zahrádkáři..
V Rosicích se rychlostní závody jely poprvé v roce 1951. Až do roku 1957 se jezdilo na městském okruhu. V dalším roce se však motocyklové závody přesunuly na nově vybudovaný okruh za město. Tato moderní trať hostila od roku 1960 nejlepší závodníky mistrovství republiky za velkého zájmu diváků..
Jestliže řada okruhů u nás měla v názvu trojúhelník, pak ten Horoměřický byl určitě ten nejtrojúhelníkovatější ze všech, skoro by se dalo říct až rovnoramenný. Trať byla z jezdeckého hlediska velmi jednoduchá - 3 rovinky, 3 zatáčky na křižovatkách a jedna srdcovka navíc. Na této trati měly rychlé stroje navrch.
V šedesátých letech se začalo závodit na silnicích mezi Moravany a Kostelcem díky Eduardu Klimkovi, který založil s partou nadšenců i místní AMK. Trať si o pořádání silničních závodů doslova říkala. Měla všechno, co má správný závodní okruh mít. Dlouhé rovinky, stoupání, klesání a hodně zatáček. Jezdilo se zde pravidelně dlouhých 12 let až do roku 1978..