1993 - 8. závod - České Budějovice
8. závod mistrovství České a Slovenské republiky silničních motocyklů ve třídách 125, 250, HPB Cup supersport 600, superbike - 19.9. 1993 - letiště Planá - 4.280 m
8. závod mistrovství České a Slovenské republiky silničních motocyklů ve třídách 125, 250, HPB Cup supersport 600, superbike - 19.9. 1993 - letiště Planá - 4.280 m
7. závod mistrovství České a Slovenské republiky silničních motocyklů ve třídách 125, HPB Cup supersport 600, superbike - 12.9.1993 - Hranická osma - 3 100 m.
Bohumil Staša mladší: začínal s motokrosem, svůj první silniční závod absolvoval v roce 1988, kdy jeho otec ukončil svou aktivní kariéru. Po 6ti domácích titulech a účasti v závodech ME, MS a IDM se opět vrátil k motokrosu nejen jako jeho jezdec, ale i konstruktér motocyklů VM Motor…
Bohumil STAŠA - legenda československé silnice: „stále jsem jel špičku, takže to nešlo jen tak skončit, ono se sice říká v nejlepším přestat, ale jednomu to nedá. Konečně se i u nás zase jely půllitry a půjčená Suzuki 500 mi hodně zvedla náladu. Potom přišla Honda a byl zde v roce 1985, ten dvacátej titul.
Bohumil STAŠA - legenda československé silnice: „přišel rok 1977 a Jawa konečně vypotila pořádnou motorku. Hodně se angažoval Peter Baláž a byl ve výborné formě. Já jsem věřil, že s pořádnou motorkou mě to zase chytne, že krize pomine. Dá se říct, že to vyšlo, na konci roku byl doma další titul, ale boje byly velmi tvrdé“.
Bohumil STAŠA - legenda československé silnice: „Celej rok posloucháme, že silnice skončí. ČZ má nového ředitele a ten naslouchá šeptandě, že se má dělat jen motokros. Prej skončíme už po Brně. Jsem z toho celej špatnej a chci mít jasno, ale soudruh ředitel mě odmítl přijmout! Je to klasická soudružská habaďůra.“
Dnes bych vám rád vyprávěl příběh závodní motorky Suzuki RK67 50 ccm. Myslím, že z hlediska techniky je opravdu mistrovským dílem, o tom není pochyb. Abychom pochopili o jak vyjímečný stroj se jedná, musíme si říci něco o době která předcházela a doby v jaké vznikla. Nevznikla za lásky a nadšení jako Jamathi, ale jako produkt ekonomické potřeby.
Bohumil STAŠA - legenda československé silnice: Bohoušova kariéra se neskládala jen z vrcholných podniků - závodů MS. Jezdil vše, kde se mohl svézt, pouťáky, mistrovství republiky, volné mezinárodní závody doma i venku. Už v roce 1962, v Krajském přeboru přišly první vítězné vavříny….
6. závod mistrovství České a Slovenské republiky silničních motocyklů ve třídách 125, 250, HPB Cup supersport 600, superbike - 29.8.1993 - letiště Piešťany - 4.400m.
Bohumil STAŠA - legenda československé silnice: „Hvězdy! Většinou to byli obyčejní kluci jako my. Jejich láskou byly motocykly. Taky se našly primadony, ale to je ve všech lidských činnostech. Poznal jsem mnoho jezdců, ale asi největším byl Agostini. I když kdo byl opravdu nejlepším jezdcem se nedá říct.“