3. závod mistrovství České a Slovenské republiky silničních motocyklů ve třídách 125, 250, superbike a HPB Cup supersport 600ccm - Brno - 13.6.1993 - autodrom 5.394 m.
Bohumil STAŠA - legenda československé silnice. Dlouhých 27 let se toto jméno objevovalo v programech silničních motocyklových závodů doma i v zahraničí. Podívejte se nejprve na jeho cestu od samého začátku k prvnímu titulu mistra republiky…
Další klasická přírodní trať na Slovensku byla v malé vesnici nedaleko břehu řeky Moravy. Přesto, že se rychlý a zároveň technický okruh proplétal celou svou délkou mezi domy, pro svou výhodnou polohu, neopakovatelnou atmosféru a srdečnost místních obyvatel se sem jezdci vždy rádi vraceli…
2. závod mistrovství České a Slovenské republiky silničních motocyklů ve třídách 125, 250, superbike a HPB Cup supersport 600ccm - Most - 6.6.1993 - autodrom 4.185 m.
Velmi rychlá trať, tři zatáčky, tři kilometry, nejkvalitnější povrch u nás a navíc známé rekreační místo v těsném sousedství. To byl škrdlovický okruh, možná nejjednodušší, na kterém se kdy jezdilo mistrovství republiky. Ale i na takovém okruhu lze udělat velké závody!
Předsezoní testy Brno a 1. závod mistrovství České a Slovenské republiky silničních motocyklů ve třídách 125, 250, superbike a HPB Cup supersport 600ccm - Městec Králové - 30.5.1993 - okruh Dymokury 3.210 m.
Videa z mezinárodního závodu 300 zatáček Gustava Havla v roce 1988 ve třídách 80, 125, 250 a 500ccm.
V Bratislavě se jezdily závody po válce až do roku 1956. Na návratu silničních motocyklů zpět do hlavního města Slovenska měl v roce 1972 velký podíl téměř „domácí pretekár“ z.m.s. František Srna. Je ironií osudu, že právě jemu se stal o rok později Slavínský okruh jeho posledním závodem…
Autentický dokument, prosím omluvte sníženou kvalitu záznamu. Snímek je z mezinárodního závodu 300 zatáček Gustava Havla, sobotní trénink v roce 1988. Komentář Karel Březina..
Silniční závody motocyklů konané na přírodním okruhu mezi obcemi Vlčie Kůty, Sebedražie a dolem Cígeľ se staly v krátké době velkým pojmem v celé Evropě. Po pěti letech existence těchto prestižních mezinárodních závodů na Slovensku museli pořadatelé ustoupit těžbě uhlí a rozšíření provozů dolu…