Přihlásit se
x
x
Registrovat
x

Dymokury: reportáž ze závodního víkendu

  • Kategorie: Silniční závody
  • 28.09.2014
  • Aktualizováno: 26.03.2019

report z druhého ročníku obnovených závodů v Dymokurech 2014 - sobotní treninky a nedělní závody...

 

Podzimní víkend v Dymokurech:

2. ročník obnovených závodů 20.-21.9. 2014

    Za mlhou hustou, že by se dala krájet a dost možná ještě dál, je rybník Brčálník. Na první pohled je docela obyčejný, ale už na ten druhý tam vidíme podivuhodné věci. Za tímto rybníkem je totiž depo závodních strojů posledního závodu českého roadracingu, který pořádal královédvorský Roadracingclub a Českomoravská asociace motocyklového sportu (CAMS). Tento víkend byl na programu již druhý obnovený ročník závodů silničních motocyklů ve středočeských Dymokurech. V roce 2013 byly problémy s nekvalitně opraveným asfaltovým povrchem, které následně vyvrcholily několik dnů před původním květnovým termínem oddělením penetrovaného asfaltového povrchu. Pořadatelelé byli proto nuceni původní květnový termín konání závodů zrušit a závod odvolat. Po té se začalo proslýchat, že pořadatelé dymokurského závodu jednají se zástupci kraje a dodavatelské organice o zhotovení nového povrchu na části okruhu. V té době nikdo nevěřil, že se tak stane a že se závod v náhradním termínu přece jen pojede. Ovšem nadlidské úsilí pořadatelů se vyplatilo a byl stanoven náhradní termín závodu na konec září. Původní časový harmonogram a vypsané třídy se několikrát měnily a nakonec dostaly černého petra sidecary, které se v Dymokurech nesvezou. Přihlásilo se kupodivu pouze 5! posádek.. Škoda, tato třída je velmi atraktivní pro diváky. Také v sólo třídách se přihlásilo tolik jezdců, že musely být sloučeny třídy Klasiků do jedné jízdy (250,350,500 a 750 ccm) a naopak došlo k rozdělení tříd Supermono a 400SSP a samostatného závodu pro Twiny. Změny nastaly i v jezdeckém poli. Oblíbený pilot ze Stračova Marek Červený se v Hořicích tak naštval na svojí Kawasaki, že ji hned prodal a do Dymokur opět přijel s Yamahou R6. Už to vypadalo, že nepojede Petr Homola, který taktéž prodal svojí eršestku, ale nakonec se v Dymokurech objevil. Změna třídy proběhla u Martina Holoubka, který přešel ze šestkové Hondy na litrovou Suzuki GSXR1000.

    Ještě v pátek byl krásný den, ale v noci na sobotu se ochladilo a přihnalo se několik přeháněk a tak sobotní ráno bylo silně mlhavé a vypadalo to, že jezdci budou fasovat lucerničky. Asfaltový povrch tratě byl mokrý a na opravené nové části tratě v pohodě sjízdný. Tento povrch obdivuhodně absorbuje dešťovou vodu. Horší je situace na stávající neopravované části komunikace Kopidlno-Poděbrady, kde jsou standartní vyjeté koleje jako na všech našich hlavních komunikacích, v kterých se drží kaluže vody a vůbec tento povrch dost klouže. Na tomto rovném úseku, kde mezi zatáčkou číslo jedna a dvě jezdci nejsilnější třídy dosahují rychlosti takřka 300km, byl oproti loňskému závodu vybudován zpomalovací retardér. Myšlenka to asi není špatná, ale..... Dle mého názoru, tento retardér byl vystavěn ze standartních silničářských vymezovacích stojanů, které zejména proti slunci byly dost neviditelné. Pořadatelé je sice vylepšily oranžovými vestami, ale bylo by asi lepší tento retardér vystavět pomocí pytlů a nebo žoků. Podle mého názoru byla i nešťastně zvolena šířka tratě mezi retardérem a zatáčkou číslo dvě k Činěvsi. Šířka tohoto úseku byla nastavena na zhruba šíři jednoho jízdního pruhu a bylo tím značně omezena možnost předjíždění na brzdy těsně před touto zatáčkou. Nová část okruhu byla zhotovena kvalitně, za což patří velké poděkování provádějící firmě a pořadatelům z Roadracingclubu ve Dvoře Králové a CAMS. Oproti loňskému prvnímu ročníku bylo provedeno mnoho změn k lepšímu, ať pro pořadatelské zázemí, pro diváky i pro jezdce. Depo bylo rozšířeno, křoví a stromy byly vykáceny. Zmizely i některé stromy podél tratě. V každé zatáčce okruhu bylo i několik stánků s občerstvením pro diváky. Velkým překvapením bylo umístění dvou mobilních tribun na vnější části zatáčky číslo jedna, která se nachází hned po startu, který byly zaplněny i v sobotním tréninku. V Hořicích by taková to tribuna slušela třeba u Vodojemu nebo pod Borkem, i naproti startu by to nebylo špatný. Celková úroveň závodu se oproti loňskému roku nesrovnatelně zvedla. Pokud se povede zrekonstruovat povrch vozovky i na zbývající části okruhu (státní silnice Kopidlno-Poděbrady) a odpovídajícím způsobem, hlavně po dohodě s jezdci, se upraví retardér před zatáčkou číslo dvě, tak to nebude dlouho trvat a dymokurský závod bude aspirovat na jeden z nejlepších a hlavně nejbezpečnějších okruhů na české roadracingové scéně.

          Sobota začala tréninkový program za silného mlhavého oparu a mokré trati. To se neobešlo bez pádů. Hned v první zatáčce po startu spadl i nejrychlejší jezdec třídy Klasik 350ccm Pavel Berger a docela služně rozbil svojí Yamahu. Bohužel i pro něho nebyl pád bez následků a podle předběžných informací to odnesla klíční kost. Ve třídě Klasik 250ccm byl v prvním treninku nejrychlejší Martin Slanec na Yamaze, následován Jiřím Průchou na Jawě a Václavem Slancem na Yamaze. Druhý trenink, který se jel po obědě, byl již na suché tratí a tudíž se pořadí změnilo. Nejrychlejším byl sice zase Martin Slanec, který byl následován Milanem Bangem a Václavem Slancem, všichni na Yamahách. Čtvrtý Jiří Nespěšný sedlal Benelli. Třída Klasik do 350ccm byla v mlhavém tréniku kořistí již zmiňovaného Petra Bergera, který již k druhému tréniku nenastoupil kvůli zranění, druhý Vítězslav Hatan a třetí Josef Juřík, všichni na Yamahách. Odpolední již suchý trénink vyhrál Vítězslav Hatan, následován Jiřím Švihnosem a Josefem Juříkem. Dopolední trénink třídy Klasik 500ccm vyhrál Pavel Novák před Janem Čížkem na Hondách a třetí Petr Brábník na Yamaze. Odpolední trénik sice nezměnil vítěze, kterým byl opět Pavel Novák, ale na druhém místě dokončil Milan Horák na Ducati, před Jiřím Grechem na Hondě. Ve tříde Klasik jeji pouze dva jezdci a to Petr Kolář na Suzuki a Marek Stibor na Kawasaki. Nejrychlejší jezdci bez rozdílu tříd byli Vítězslav Hatan (350), druhý Petr Kolář (750), třetí Martin Slanec (250). Pro postavení na startu se počítaly odpolední tréninky, protože ty už se jely na suchu a časy byly tudíž kratší. Po klasicích přišly na řadu novodobé stroje a to sloučená třída Supermono a 400SSP. Dopolední tréninky se jedou na stále kluzké trati, a taktéž hustá mlha se nechce rozplynout. Dopolední časy byly tudíž o dost pomalejší než odpolední. Třída 400SSP má nejrychlejšího jezdce v Davidu Hanzalíkovi ze Slovenska před Tomášem Heimerlem, oba na Kawasaki. Třetí je Slovák Milan Hanzalík na Hondě. Odpolední čtyřstovky vyhrál Tomáš Heimerle před Danem Vysloužilem na Hondě a Davidem Hanzalíkem. Oba tréninky Supermon vyhrál, jak jinak, Daniel Zörnweg na MZ Skorpion, dopoledne před KTeMkami Jiřího Lefana a Václava Jakla. Odpoledne byl druhý Marcel Kučínský a třetí Vítězslav Hatan na Bimotě. Nejrychlejší jezdci bez rozdílu tříd byli Daniel Zörnweg, druhý Marcel Kučínský, třetí Vítězslav Hatan-všichni Supermono a až čtvrtý byl první čtyřstovkař Tomáš Heimerle. Pro postavení na startu se počítaly vesměs odpolední tréninky, protože ty už se jely na suchu a časy byly tudíž nižší. Třetí treninkovou jízdou byla nejpočetnější třída 125ccmSP. Trať již začíná ve stopě osychat, ale stále jsou velmi mokrá místa a už i ta mlha se začínala rozplývat. Přesto byly dopolední treninky ještě pomalejší než odpolední. Překvapivě vyhrál dopolední trénink Tomáš Mysliveček, druhý Milan Šlezar, třetí Marek Zima. Petr Kolář byl až šestý. Prvních sedm jezdců sedlalo Aprilii. Odpolední trenink už na suchu vyhrál s nepatrným rozdílem dvou desetin Petr Kolář před Markem Zimou, třetí o vteřinu Michal Šlezar. Sedmé místo obsadil mladý Pavel Nechanický, jedoucí druhý závod v životě na velké motorce. Tyto výsledky napověděly, jak by mohl dopadnou nedělní závod. O vítězství si to rozdají jako už poněkolikáté Marek Zima s Petrem Kolářem. Až po zahájení treninku Twinů je stopa už skoro suchá, mlha se začíná rozplývat, ovšem podmínky ještě zdaleka nejsou ideální. Na státní silnici Kopidlno-Poděbrady jsou stále kaluže vody ve vyjetých kolejích a zejména obě zatáčky ještě dost kloužou. Až ke konci tréninků můžeme zaznamenat rychlejší časy. Dopolední trenink měl překvapivého vítěze ve Veronice Hankocyové na Kawasaki. Druhý Marek Němeček a třetí Marek Stibor na Suzukách. Až čtvrtý byl Michal Dokoupil na Kawasaki. Odpolední část treninku se jela již na suché trati za svitu slunce a bylo to vidět také na časech, které byly cca o 4 vteřiny nižší. První řadu na nedělních závodech budou tvořit Jiří Novák na Suzuki, Michal Dokoupil na Kawasaki, Veronika Hankocyová na Kawasaki (klobouk dolů-první řada-gratulace). A zase trochu porychlíme, na řadu přichází třída do 600ccm. Počasí krásné, slunečné, trať již suchá, poměrně teplo, diváci odkládají teplé oblečení a tak nic nebrání tomu, aby byly zajety rekordně rychlá kola. Již předem bylo jasné, že nejrychleji pojedou Marek Červený a Michal Dokoupil na Yamahách R6. Velmi rychle ovšem jezdili i další jezdci-Richard Sedlák, Michal Vecko, Josef Duchan, Petr Homola a dromař Dominik Jůda. Trénink byl předčasně ukončen z důvodu havárie dvou jezdců. Jedním byl Karel Brantner, který nejezdil vůbec špatně, kolem devátého místa. Byl odvezen na vyšetření a podle dostupných informací by měl být v pořádku. V tréninku již ovšem nepokračoval a i k závodu nenanstoupil. Další treninkovou jízdou byla sloučená třída 125GP, 250GP a 250SP. I zde se potvrdilo, že odpolední jízda byla rychlejší než dopolední, i když podmínky na trati byly již dobré. Třídu do 125 GP vyhrál  podle očekávání Michal Savinkov, který má super formu, druhý už skoročech René Lohse z Německa, oba na Hondách, třetí Rakušan Christopher Eder na KTM, čtvrtý Olda Podlipný, pak Werner Steege, Steffan Gramer a až sedmý Patrik Kolář. Třídu do 250ccm SP ukořistila trojice Tomáš Linduška, Martin Veselý a Milan Hanzalík. Třída 250 GP měla pouhé tři jezdce, takže pořadí bylo Tukka Korhonen, Jaroslav Křen st. a Zdeněk Hrnčál. Celkově nejrychlejší jezdci bez rozdílu tříd byli jezdci na motocyklech 125 GP v pořadí Michal Savinkov, René Lohse, Christopher Eder, Oldřich Podlipný, Steege, Gramer, Kolář. Pak již následovala třída poslední a nejsilnější, třída nad 600ccm, řečené litry, neboli superbike. První trénink ovládl loňský vítěz Aleš Nechvátal na Hondě Fireblade CBR1000, druhý překvapivě šestistovkař Martin Holoubek na Suzuki GSXR1000 a další překvapení Marek Červený na Yamaze R6. Čtvrtý Dominik Jůda na Kawasaki ZX10R, pátý Tomáš Mysliveček na Suzuki GSXR1000 a šestý Petr Kimura Bičiště na Suzuki GSXR1000. Před druhým "litrovým" treninkem se trochu ochladilo, slunce zapadlo za černé mraky a občasný závan větru přinesl vlhký vzduch. Trať ovšem byla stále suchá, takže výborné podmínky pro zlepšení časů. I druhý trénink vyhrál Aleš Nechvátal před Markem Červeným na šestistovce, který jezdil s vysokým nasazením, jak jsme si už u něho zvykli. Jeho agresivní jízda s vekým náklonem udivuje všechny diváky. Třetí Martin Holoubek potvrdil, že to nebyla dopoledne jen náhoda. Na čtvrté místo poskočil Petr Bičiště, pátý Pavel Tomeček, šestý Leoš Hlaváček. Takže postavení na startu-první řada Nechvátal, Červený, Holoubek-druhá řada Bičiště, Tomeček, Hlaváček. Tak a tréninková sobota je za námi. Když nasedáme do auta k cestě domů, začíná pršet.

    A je tady závodní neděle. Počasí zatím slušné, sice se honí mraky, ale neprší a je příjemě teplo. Organizace dymokurských závodů začíná již být pověstná dodržením časového harmonogramu, tak žádné zdržování, a jestli je na Vašich hodinkách více nebo méně, my začínáme vždycky včas. Diváků je podél trati docela slušný počet, všichni jsou na svých místech, tak jedeme. Třída Klasik. První řada Hatan, Kolář, Slanec. A je odstartováno. Od startu vypálil Petr Kolář na Suzuki 750, nekteří z favoritů se ale propadávají. První zatáčka na hlavní poděbradskou a první pád. Padá Milan Bango, motocykl to jakž takž ustál bez pohromy, ale hůře je na tom jezdec. Závod je přerušen, sanitní vůz na trati a zdravotníci nakládají Milana Banga do sanitky s nafukovací dlahou na zraněném kotníku. Závod bude restartován a počet kol bude snížen. Při dalším startu je zase nejrychlejší Petr Kolář, před Hatanem a Slancem. Ve druhém kole již vede Vítězslav Hatan a všem ujíždí. Celý závod byl druhý Petr Kolář, který byl v posledním kole předjet Martinem Slancem. Petr Kolář dojel tedy třetí a jelikož druhý soupeř ve třídě do 750ccm Marek Stibor ujel jen dvě kola, byl Petr Kolář vyhlášen vítězem kategorie do 750ccm. Dojel tedy třetí celkově, první a jediný ve své třídě. Třídu Klasik 500ccm vyhrál o dvě desetinky Ronald Neff na Hondě, druhý těsně Johann Fürböck na Weslake a třetí Milan Horák na Ducati. Čtvrtý Grech, pátý Novák. Třídu Klasik 350ccm vyhrál celkový vítěz a nejrychlejší jezdec této sloučené třídy Vítězslav Hatan na Yamaze, druhý Libor Vrzán a třetí Václav Prokeš již měli velkou ztrátu. Třídu Klasik 250ccm vyhrál Martin Slanec před Václavem Slancem na Yamahách, třetí Jiří Průcha na Jawě. A jedeme. Na start přijíždějí jezdci sloučené třídy Supermono a 400SSP. První řada mona Daniel Zörnweg, druhý Marcel Kučínský, třetí Vítězslav Hatan.  Po startu je pořadí Zörnweg, Jakl, Hatan, Škarka, Kalina. Se ztrátou celého kola odstartovala Tereza Poláková, která nemohla natočit svůj stroj. Hatan dojíždí Jakla a ve čtvrtém kole ho předjíždí. V tomto kole také padá v zatáčce po startu Tereza Poláková, bez zranění, v závodě ale již nepokračuje, stejně jako Vysloužil, který spadl na stejném místě o kolo dřív. Pořadí jezdců se již nemění a v Supermonech vítězí  Daniel Zörnweg, druhý Vítězslav Hatan, třetí Václav Jakl, Karel Kalina čtvrtý. Ve čtyřstovkách celý závod bojuje Tomáš Heimerle se Slovákem Davidem Hanzalíkem, kterému nakonec podlehne a dojede si pro stříbrný věnec. Třetí je další Slovák Milan Hanzalík. Nejpočetnější třídou jsou stopětadvacítky eSPé. První řada Petr Kolář, Marek Zima, Michal Šlezar. Po startu se všem podařilo se narovnat do první zatáčky. Pořadí podle očekávání-Kolář, Zima, Šlezar, Kuchta, Řezáč, Fojtík a sedmý mladý pilot Nechanický. Kolář a Zima bojují kolo na kolo, rameno na rameni. Dopředu ovšem postupuje Nechanický. V polovině závodu je pořadí Kolář a Zima v těsném závěsu, s odstupem Šlezar na kterého se mohutně dotahuje Nechanický. Teď se začíná lámat chleba. Zima předjíždí Koláře a bude to zase boj. Dojíždějí ovšem již jezdce o kolo zpět a Marek Zima Petru Kolářovi ujíždí. Vypadá to, že o vítězi je rozhodnuto. Ale napínavý boj bude o třetí, zelený věnec. Nechanický dotahuje Šlezara a v posledním kole jej předjíždí. Při svém druhém startu na velké motorce a v šestnácti letech zelený věnec. Gratulujeme. A zase přichází na řadu čtyřtakty, třída Twin. První řada Jiří Novák, Michal Dokoupil, Veronika Hankocyová. Vynikající start má Jiří Novák, za kterého se zavěsila Veronika Hankocyová a třetí Michal Dokoupil. Ve druhém kole nehoda v zatáčce po startu, bez zranění. Ve třetím kole předjíždí Veronika Hankocyová Jiřího Nováka. Několikrát si vymění místo, zejména v první zatáčce po startu. Boj kolo na kolo, které zpovzdálí sleduje Michal Dokoupil. Čtvrtý Duchan a pátý Němeček. Veronika se na prvním místě trochu trhla a poté probíhá tvrdý boj mezi Novákem a Dokoupilem, kteří si několikrát vymění pozice. Předposlední kolo vyjde fantasticky Veronice a zajíždí nejrychlejší kolo závodu. Pořadí už se nemění a senzace je na světě. Poprvé v závodní kariéře vítězí za velikého jásotu Veronika Hankocyová před Jiřím Novákem, bronzový Michal Dokoupil, čtvrtý Duchan, pátý Němeček. Výměna motocyklu mezi Veronikou a Michalem se vyplatila, když Veronika prohlásila, že se s tou její mrtvolou nedá vyhrát a Michal jí chtěl dokázat, opak. No tak jednou může mít i žena pravdu. :-) Takže velká gratulace Veronice i Jiřímu Novákovi za fantastický závod. Počasí je takové všelijaké, ale zatím neprší, i když se zdálky ozývá hrom a obloha trochu poteměla. Teď jsou na řadě šestky.  První řada Marek Červený, Michal Dokoupil, Richard Sedlák. Za prvních několik kol se ustálilo pořadí Červený, Dokoupil, Duchan, Vecko, Sedlák, Homola. První dvojice jezdců ostatním poodjela, průměrná rychlost přes 170Km/hod. Zatím bez nehod. Vedoucí dvojice dojíždí první kolaře. V devátém kole stop-červená vlajka. Lukáš Petrla dojel jezdce před sebou, kterému pravděpodobně vypadla rychlost a Lukáš neměl šanci se vyhnout. Po kontaktu obou jezdců došlo k znečištění tratě slámou a hlínou. Objevují se první kapky. Připravuje se restart závodu. Obloha se zatahuje. Jezdci odjíždí na trať ke dvěma zaváděcím okruhům. Mraky už jsou tady, diváci roztahují dešníky, prší. Déšť zesiluje. Jezdci se vrací ke startovní věži. Pořadatelé po dohodě s jezdci závod ukončují z důvodu, že státní silnice dost klouže a jsou na ní velké kaluže. Pořadí tedy Červený, Dokoupil, Duchan, kterému se koupě Yamahy od Petra Homoly vyplatila. Další pořadí Vecko, Sedlák, Homola, Jůda. Jelikož nebylo vyhověno předpisům o počtu odjetých kol, nebude se tento závod započítávat do celkového pořadí šampionátu. Čtyřtakty zase vystřídá vůně spáleného oleje-spojená třída 125GP, 250GP, 250SP. Favorité závodu jsou už jasní předem. První řada je složena z jezdců třídy 125GP-Michal Savinkov, René Lohse, Christopher Eder, ale do pořadí budou chtít určitě promluvit i Patrik Kolář a Olda Podlipný. Třída 250SP má favorita určitě v Milanu Hanzalíkovi. Třída 250GP má pouhé dva jezdce. Odstartováno. Pořadí na prvních místech-Savinkov, Kolář, Lohse. Zase stop červenou vlajkou. Nehoda v druhém kole. Pád v první zatáčce na přední kolo. Motocykl se proměnil v draka. Alespoň jezdec bez zranění. Následuje restart zkráceného závodu. V prvním kole je pořadí Lohse, Savinkov, Eder. Ve třídě 250SP vládne Milan Hanzalík, následován překvapivě Zdeňkou Kučerovou. První dvojice se brzo ustálí na pořadí Savinkov, Lohse. Za těmito jezdci ovšem probíhá napínavý souboj, kterého se účastní Eder, Kolář, Podlipný. Několikrát si vymění svoji pozici. Sice neprší, ale trať je mokrá a jezdci jedou v neuvěřitelném tempu. Škoda, že se nedojely šestky, podmínky jsou stejné. Třída 125GP udělala tento závod a pořadí v cíli je Savinkov s velkým náskokem před Lohsem, zelený věnec nakonec dostane Patrik Kolář. Bramborová medaile zbyla na Edera, pátý Podlipný. Třída 250SP se stala kořistí Slováka Milana Hanzalíka před překvapením závodu druhou Zdeňkou Kučerovou-velká gratulace-na stupních vítězů sklidila obrovský aplaus, třetí dojel Martin Veselý. Ve třídě 250GP dojeli oba dva jezdci v pořadí Křen st. a Hrnčál. A už nás čekala pouze poslední třída nad 600ccm, tedy lidově litry a pěkná průtrž mračen, doprovázená i blesky. Naštěstí trvala pouze krátce, ale vody na trati zase přibylo. Šestky se tedy v tomto počasí dojet nemohly, ale silnější litry pojedou, alespoň na zkrácený závod. Marek Červený s šestkou na start litrů nenastoupil, takže první řada byla ve složení Nechvátal, Holoubek. A jedem, po dvou zaváděcích kolech je odstartováno. V prvním kole se ustálilo pořadí Nechvátal, Hlaváček, Jůda, Tomeček, Holoubek. Hlaváček s Jůdou se přetahují o druhou pozici. Holoubek se propadá a nakonec v závodě končí. Jeho místo zaujímá Mysliveček a Bičiště. V osmém kole docela šok, na prvním místě přijíždí Hlaváček, který předjel vedoucího Nechvátala. Časy jsou velmi rychlé a pohybují se na hranici časů ze suché trati. Další kolo a další šok. Před favorita závodu Nechvátala se dostává i Jůda. Pořadí v cíli je tedy následující: Hlaváček, Jůda, Nechvátal, Tomeček, Mysliveček, Bičiště. Průměrná rychlost vítěze 140 km/h na vodě. Super. Asi to litrům klouzalo o něco méně než šestkám.

    A je to za námi. Počasí zrovna pořadatelům moc nepřálo, ale doufáme, že v příštím roce bude vybrán lepší termín konání této pěkné akce. Letošní ročník byl organizačně na výši a je vidět nadměrná snaha pořadatelů uspořádat špičkový závod, což se v případě dokončení kompletního povrchu tratě určitě podaří. Pořadatelé mají před sebou ale další velké plány – výstavbu startovní věže a stálé tribuny – přejem jim mnoho zdaru. Nedostatky v sobotní časomíře a v uveřejnění výsledků mohlo včasné nedodání potřebného náhradního dílu. Ale aby jsme jen nechválili. Nebylo by asi od věci, aby traťáci okamžitě hlásili ředitelství závodu čísla jezdců, kteří na okruhu havarovali, aby zbytečně doprovody v depu nepropadaly panice. Myslím, že pořadatelé, jezdci i diváci mohou být s letošním ročníkem závodů v Dymokurech, když ne nadšeni (počasí pořadatel nezajistil :-)), tak určitě velmi spokojeni. Gratulujeme a děkujeme partě lidí kolem pánů Civína a Malaníka. Nashledanou v Dymokurech 2015.  

 

Článek byl naposledy upraven: 26.03.2019

Komentáře (1)

Tento komentář byl správcem sbalen (minimalizován)

Opravdu vyčerpávající report, paráda

K článku nejsou žádné komentáře

Přidejte komentář

  1. Komentář píšete jako host. Zaregistrujte se, nebo se přihlašte k Vašemu účtu.
0 znaků
Opište text z obrázku níže

Nejnovější komentáře

BendaK napsal komentář k Most - fotogalerie tříd 1000 ccm
Parádní fotky Jinak je vidět, že spousta lidí má slušnou techniku a zázemí, viz. i třeba ...
Katka napsal komentář k Košice
Dnes 28.08.2019 si pripomíname 50 rokov od nešťastnej udalosti. Hľadáme v novinách nejaký čl...
Ještě mi na e-mail: napište prosím svou adresu. Děkuji
Dobrý večer zítra fotky balím a pošlu ...